W styczniu 2024 w jednym z przedsiębiorstw obsługujących miejską sieć wodociągową został uruchomiony dedykowany system automatyzujący procesy obsługi zgłoszeń o awariach. System integruje różne kanały komunikacji elektronicznej telefon / IVR / SMS / email / WWW na linii Klient – Dostawca / Usługodawca. Rejestruje przebieg i historię obsługi przyjętych i realizowanych zdarzeń krytycznych.
W grudniu 2022 zostało zakończone kolejne wdrożenie rejestrowania wiadomości tekstowych SMS dla 100 telefonów komórkowych.
Rejestratory Corsac® GSM umożliwiają rejestrowanie nie tylko rozmów telefonicznych ale też korespondencji tekstowej prowadzonej z telefonów komórkowych – smartfonów w ramach usług operatorskich WCO udostępnianych przez Orange, T-Mobile i Polkomtel.
Po zarejestrowaniu przez operatora rozmowy telefonicznej lub wiadomości tekstowej SMS/MMS Corsac®GSM pobiera plik nagranej rozmowy lub SMS’a i gromadzi dane w bazie zlokalizowanej bezpośrednio u klienta, a jednocześnie usuwa dane z baz danych operatora.
Systemy Alert VM są systemami automatycznego powiadamiania telefonicznego dużych grup abonentów, pracującymi w środowiskach wirtualnych opartych na rozwiązaniach Hyper-V i VMWare.
Istotnymi cechami systemu ALERT jest szybkość i skuteczność powiadamiania oraz możliwość udokumentowania przebiegu całego procesu alertowania w formie nagrań audio oraz listy wykonanych połączeń. System ALERT korzysta z wcześniej przygotowanych list abonentów i rozgłaszanych komunikatów, rejestruje i wyświetla przebieg powiadomień, zapisuje datę i czas każdego połączenia, nagrywa udzielone odpowiedzi powiadamianych osób, prowadzi statystykę całego procesu i archiwizuje szczegółowo jego przebieg. Wiadomości mogą być przesyłane po wewnętrznej lub publicznej sieci telefonicznej, na wielu liniach jednocześnie.
Nowa wersja oprogramowania Corsac® SQL zapewnia wsparcie dla Windows 10 x64, Windows Server 2012, 2016, 2019, w tym wszystkich typów linii systemowych, cyfrowych, analogowych oraz VOIP.
Możliwa też jest pełna wirtualizacja dla telefonii systemowej, cyfrowej i analogowej z wykorzystaniem modułów stacjonarnych i wyniesionych interfejsów MoNet.
Rozszerzona została integracja z centralami telefonicznymi innych producentów oraz operatorami telefonii GSM.
Zestawienie wprowadzonych zmian i uzupełnień w podstawowym oprogramowaniu rejestratorów Corsac® SQL znaleźć można w tym miejscu.
Seria systemów Corsac® A-IP została rozbudowana o nowe urządzenia dające możliwość rejestrowania rozmów prowadzonych na liniach analogowych, ISDN BRA/PRA oraz cyfrowych Siemens, Alcatel, Panasonic, Ericsson, Slican, DGT.
Każde urządzenie może rejestrować różne rodzaje kanałów telefonicznych i może być zdalnie konfigurowane i przeprogramowywane dla obsługi central różnych producentów.
Ponadto rejestratory Corsac® A-IP pracują w środowiskach wirtualnych opartych na rozwiązaniach Hyper-V i VMWare.
Więcej na temat zmian w systemach Corsac® A-IP znaleźć można w tym miejscu.
Systemy Corsac®VM są systemami rejestracji rozmów telefonicznych, pracującymi w środowiskach wirtualnych opartych na rozwiązaniach Hyper-V i VMWare, które pozwalają na rejestrację telefonii VoIP, analogowej, cyfrowej ISDN oraz cyfrowej Siemens, Alcatel, Panasonic, Ericsson i DGT.
Systemy Corsac®VM umożliwiają wdrożenie zcentralizowanego systemu rejestracji rozmów przy rozproszonych lokalizacjach poprzez zastosowanie zdalnych interfejsów kart rejestrujących dołączanych do wirtualnego serwera rejestratora poprzez TCP/IP.
Dla firmy ALBA Polska S.A. został opracowany i wdrożony system automatycznego przyjmowania i kolejkowania telefonicznych zgłoszeń reklamacyjnych.
Więcej informacji na temat CORSAC® CTi Help znaleźć można w tym miejscu, opinię po wdrożeniu - w tym miejscu.
Compol2 zakończył wdrożenie nowego systemu rejestrowania narad, spotkań, zebrań z jednoczesną transmisją nagrań z różnych lokalizacji do centralnej bazy danych.
System CORSAC® Vox został opracowany dla instytucji finansowych zgodnie z nowymi wymaganiami KNF.
Więcej informacji nt CORSAC® Vox można znaleźć w tym miejscu.
Compol2 zakończył prace nad nową wersją rejestratorów korespondencji elektronicznej pracujących na urządzeniach mobilnych. Zarejestrowane przez smartfony rozmowy telefoniczne i wiadomości SMS/MMS oraz informacje GPS są przesyłane do centralnego serwera danych.
Więcej nt CORSAC®Mobi https://mobi.compol2.com.pl.
Compol2 zakończył dostawę i instalację następnych kilkudziesięciu systemów rejestrowania rozmów telefonicznych Corsac dla placówek Żandarmerii Wojskowej zlokalizowanych na terenie całego kraju.
Zostały opracowane pierwsze moduły systemu rejestrowania rozmów telefonicznych prowadzonych przez telefony komórkowe - smartfony z systemem Android 4.1 lub nowszym. Więcej nt CORSAC GSM w rozdziale Corsac® Mobi .
Compol2 zakończył dostawę kilkuset modemów przeznaczonych dla urządzeń zasilania elektroenergetycznego na polskim rynku.
Compol2 zakończył projekt i wdrożenie centralnego systemu rejestrowania rozmów telefonicznych dla Coca-Cola Polska.
Zostały opracowane i wdrożone nowe moduły integrujące rejestratory CORSAC z z innymi systemami teleinformatycznymi, m.in. IVR Siemens, CRM Microsoft Dynamics, Rossmann Service Desk.
System VoIP Cisco posiada możliwość dokonywania połączeń szyfrowanych. Aby system zestawił takie połączenie, urządzenia (aparaty) na obydwu końcach połączenia, uszą być skonfigurowane do połączeń szyfrowanych. Aparat skonfigurowny do rozmów szyfrowanych w połączeniu z aparatem nieszyfrowanym przeprowadza rozmowę jawną.
Rejestratory Compol posiadają możliwość nagrywania rozmów w systemie Cisco zarówno nieszyfrowanych, jak i szyfrowanych (jednocześnie).
W tym celu rejestrator łączy się z serwerem Call Manager systemu Cisco za pomocą szyfrowanego połączenia TSL. Wymiana informacji między rejestratorem a Call Manager'em umożliwia rejestrowanie rozmów oraz rozszyfrowanie strumieni audio zaszyfrowanyh w standardzie SRTP.
Compol2 podpisał umowę z Żandarmerią Wojskową na dostawę i instalację na terenie całego kraju kilkudziesięciu specjalizowanych rejestratorów rozmów telefonicznych i radiotelefonicznych. Projekt ma zostać zakończony do 19 grudnia br.
Podpisana umowa pozwala kontynuować współpracę z Żandarmerią Wojskową Sił Zbrojnych RP trwającą od 2003 roku.
Zostały opracowane i wprowadzone do sprzedaży nowe karty obsługujące linie analogowe umożliwiające dodawanie komunikatu informującego o nagrywaniu trwającej rozmowy telefonicznej.
Po kilkumiesięcznych testach została zawarta umowa na dostawę rejestratorów rozmów telefonicznych CORSAC A-IP oraz centralnego systemu akwizycji i archiwizacji nagrań. dla kilkunastu placówek Domu Maklerskiego BDM S.A. Więcej nt CORSAC A-IP w rozdziale urządzenia .
Dla firmy energetycznej Tauron został wdrożony system nadzorowania i zarządzania grupą rejestratorów Corsac pracujących w sieci TCP/IP.
Monitor kontroluje wszystkie istotne elementy funkcjonowania każdego rejestratora:
- proces nagrywania rozmów i dodawania nagrań do bazy
- proces odtwarzania i archiwizowania nagrań
- proces dostępu do systemu operacyjnego i do bazy nagrań
- administrowanie systemem
- parametry pracy sprzętu rejestrującego
- parametry pracy serwera bazy nagrań
Monitor zapisuje wszelkie zdarzenia związane z pracą systemu rejestracji rozmów we własnej bazie danych tworząc archiwum działania systemu.
Zdarzenia mogą generować alarmy. Powiadomienia o takich stanach wysyłane są pocztą elektroniczną wraz z opisem zaistniałej sytuacji. Dodatkowo skrócona informacja może być przesyłana poprzez SMS. Historia powiadomień jest również przechowywana w bazie danych monitora.
Dostęp do monitora jest możliwy jedynie dla uprawnionych użytkowników, a zakres uprawnień można konfigurować. Dla każdego z użytkowników systemu można zdefiniować odrębne scenariusze powiadamiania o stanie pracy i podejmowanych alarmach.
W majowym numerze NetWorld i czerwcowym IT Professional ukazały się informacje na temat nowych wielokanałowych urządzeń systemu CORSAC A-IP. Oba teksty są krótkimi publikacjami opisującymi funkcjonalność nowego typu urządzeń systemu rejestrowania rozmów telefonicznych i radiowych CORSAC.
NetWorld podkreśla, że urządzenia nie wymagają bezpośredniej obsługi i nadzoru eksploatacyjnego Nie wymagają też dodatkowego sprzętu PC, systemów operacyjnych, serwerów baz danych itp. Rozwiązanie jest konfigurowane i nadzorowane poprzez sieć TCP/IP.
Więcej w rozdziale informacje prasowe.
W wyniku przetargu organizowanego przez KW Policji w Katowicach Compol2 dostarczył 44 rejestratory Corsac VoIP dla komend powiatowych województwa śląskiego. Rejestratory rozmów IP zostały wyposażone w dodatkowe w licencje kodeków G.729.
Opracowany został nowy sposób sterowania i obsługi rejestratorów Corsac. Wykorzystywany może być do tego celu ekran dotykowy zamontowany w obudowach przemysłowych standardu Rack 19” 3U.
Więcej o Corsac 3U LCD w rozdziale urządzenia .
Rejestratory Corsac zostały przystosowane do współpracy z systemem Multikom 2 przeznaczonym dla środowiska aplikacji krytycznych. System umożliwia aktywny dostęp do następujących sieci telefonicznych i radiowych: konwencjonalne analogowe, EDACS, TETRA, MPT1327, MOTOTRBO, IDAS, GMDSS oraz do analogowych sieci telefonicznych.
Słowacki producent wdraża swój system Multikom 2 poza Polska również w innych krajach. Rejestratory Corsac zostały zakupione do realizowanych projektów.
Bank BGŻ zamówił kilkanaście rejestratorów Corsac A-IP w ramach pilotażowego projektu rejestrowania rozmów w rozproszonych na terenie kraju wybranych placówkach banku. Wykorzystana zostanie własna, bezpieczna sieć WAN banku i własne serwery dla utworzenia i archiwizowania centralnej bazy nagrań.
Więcej nt Corsac A-IP w rozdziale urządzenia.
W kwietniowym numerze NetWorld i majowym IT Professional ukazały się informacje na temat systemu AKEN. Oba tekst są krótkimi publikacjami. NetWorld podkreśla, że AKEN posiada wiele konfigurowalnych narzędzi, które pozwalają przechwytywać pakiety IP i wykrywać w nich wrażliwe dane. Natomiast IT Professional wskazuje, że zaletą programu jest rozbudowany moduł generujący informacje i statystyki aktywności użytkowników sieci.
Więcej w rozdziale informacje prasowe.
System AKEN SQL rejestruje i monitoruje sesje komunikacyjne IP w procesie analizowania, przechwytywania i oznaczania pakietów.
Zastrzeżenie patentowe dotyczy sposobu przechowywania i odtwarzania sesji komunikacyjnych w protokole HTTP. Celem opracowania było umożliwienie wiernego obrazowania zarchiwizowanych sesji HTTP, niezależne od zmieniających się treści i odnośników w sieci IP oraz stanu pamięci wykorzystywanej przeglądarki internetowej
Więcej informacji znaleźć można na platformie informacyjnej poświęconej systemowi AKEN